FITNESS

FITNESS

Zajęcia wzmacniające wszystkie partie ciała - brzuch, pośladki, uda, ręce. W rytm muzyki wykonujemy ćwiczenia rozpoczynając od rozgrzewki, stopniowo zwiększając natężenie wysiłku. W trakcie zajęć ćwiczymy i wzmacniamy konkretne partie ciała. Idealny trening dla wszystkich którzy pragną mieć - płaski brzuch, smukłe uda, jędrne pośladki, umięśnione ręce.

BPU

Zajęcia wzmacniające i kształtujące problematyczne miejsca u kobiet, w których najczęściej odkłada się tłuszcz: brzuch, pośladki i uda. Gimnastyka odchudzająca, składająca się z ćwiczeń wzmacniających mięśnie i redukujących tkankę tłuszczową. Charakteryzuje się dużą liczbą powtórzeń i długimi seriami, zapewniającymi zgrabny brzuch, uda i pośladki. Ujędrnienie pośladków, zmniejszenie obwodu ud oraz wyrzeźbienie brzucha i talii - to główne cele i zadania na tego typu zajęciach. Ćwiczenia wykonuje się w pozycjach wysokich i niskich na matach, koncentrują się one na dolnych partiach ciała - intensywnie modelują je, wyszczuplają, ujędrniają. Zajęcia rozpoczynają się od rozgrzewki i rozciągania. Następnie wykonuje się ćwiczenia wzmacniające Pod koniec tego treningu wykonuje się cześć rozluźniającą. W czasie zajęć wykorzystuje się wiele akcesoriów, nie towarzyszy im choreografia.